رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی
سرخط خبرها
امیرحسین فتحی :

برای انتقال پول «استرا» مشکل داریم

  • کد خبر: ۱۱۲۳۰
  • ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۰
برای انتقال پول «استرا» مشکل داریم
مصاحبه مدیر عامل استقلال ساعاتی قبل از صدور بیانیه سرمربی استقلال
امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال، صبح دیروز و پیش از آن که سرمربی تیمش با بیانیه فسخ قرارداد، طوفانی در اردوگاه آبی‌ها ایجاد کند، درباره آخرین وضعیت تیمش و مشکلاتی که باعث دلخوری استراماچونی شده است، صحبت کرد.

مشکلات استقلال برای انتقال پول به حساب سرمربی صحت دارد
وی درباره اینکه گفته می‌شود استراماچونی به‌دلیل مشکلات بانکی ناراحت است و حتی حساب‌های بانکی وی دچار مشکل شده است، گفت: بله. ما با تحریم‌های ظالمانه مواجه هستیم و برای انتقال حساب با مشکل مواجهیم. ما فقط ۲ ماه از مطالبات این مربی را پرداخت نکرده‌ایم؛ البته برای انتقال پول به حساب وی چاره‌ای نداریم که پول را از طریق صراف‌ها به حساب سرمربی تیم منتقل کنیم. روز دوشنبه بانک‌های اروپا باز خواهد شد و خلیل‌زاده قول داده است در اولین فرصت، پول را به حساب سرمربی تیم واریز کنیم. این مربی در روز ۱۱ ساعت کار می‌کند و حتی یک روز هم به مرخصی نرفته است.

من و اعضای هیئت‌مدیره برای حفظ این مربی مصر هستیم
مدیرعامل استقلال ادامه داد: همسر استراماچونی برای کریسمس زودتر ایران را ترک کرده است، ولی باید به سرمربی تیم خودمان حق بدهیم. این مربی برای ما قابل‌احترام است. من و اعضای هیئت‌مدیره برای حفظ این مربی مصر هستیم و با آگاهی، او را جذب کرده‌ایم. امیدوارم مشکل انتقال پول به حساب وی هم حل شود. چرا ویلموتس از ایران رفت؟ آیا تاج دوست داشت این مربی برود؟ عدم انتقال پول و تحریم‌ها باعث شد تا فدراسیون به این مشکلات بر بخورد.

قائدی و دیاباته در استقلال می‌مانند
فتحی درباره وضعیت قرارداد دیاباته گفت: قرارداد این بازیکن ۵۰۰ هزار دلار است و او در استقلال می‌ماند. این بازیکن با تشویق استراماچونی به تهران آمده و در استقلال بازی می‌کند و در تیم ما می‌ماند. درمورد روزبه چشمی، قائدی و... هم بگویم که همه این نفرات در استقلال می‌مانند. اتفاقا یک مهاجم خارجی هم در نیم‌فصل به تیم اضافه می‌کنیم.

AFC برای استقلال و تراکتور دچار ابهام شده است!
مدیرعامل استقلال درباره شایعه حذف این تیم از آسیا گفت: هر زمان استقلال اوج گرفته و حالا هم که به صدر جدول رسیده است، متأسفانه حواشی شروع می‌شود. ما در کمیته اخذ مجوز حرفه‌ای موفق شدیم مجوز حضور در آسیا را بگیریم. هفته گذشته از طریق فدراسیون متوجه شدیم که ای‌اف‌سی برایش ابهاماتی درمورد استقلال و تراکتور ایجاد شده که البته فدراسیون قرار است به آن پاسخ دهد.

ظاهرا مشکلات ۴ دهه استقلال را من باید پاسخ بدهم!
وی درباره اینکه چرا باوجود نتایج خوب مورد انتقاد سکوهاست، گفت: متأسفانه انگار مشکلات ۴ دهه استقلال را من باید پاسخ بدهم. استقلال زمین تمرین ندارد و این مشکلات با یک روز و ۲ روز حل نمی‌شود. شعار‌ها علیه من خط‌دهی و جهت‌دهی شده است. واقعا نمی‌دانم چه کسانی این کار را می‌کنند. وقتی ما ۵ بر ۰ جلو هستیم، به هوادار القا می‌کنند که علیه من شعار بدهند. وقتی یک تیم می‌برد، همه عناصر یک باشگاه در برد دخیل هستند؛ چطور می‌شود همه در برد مؤثر هستند الا من؟

به استراماچونی گفتیم مسقیم به آسیا می‌رویم؛ چون فدراسیون این را به ما گفته بود
مدیرعامل استقلال درباره اینکه آیا درمورد حضور در آسیا به استراماچونی اطلاعات درست داده‌اند، گفت: همان چیزی که فدراسیون فوتبال به ما اعلام کرده بود، به سرمربی تیم در آن زمان منتقل کردیم. تصور ما ابتدا این بوده که سهمیه ایران ۳+۱ بوده و ما این موضوع را به استراماچونی منتقل کردیم. بعدا اعلام شد سهمیه ایران ۲+۲ است. این تقصیر ما نیست و تقصیر فدراسیون هم نیست. مطمئنا با استراماچونی می‌توانیم به مراحل بالاتر هم برسیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->